Hierbij onze deelproblemenmatrix met verwijzingen naar een tekening van onze assemblage. Zoals te zien is hebben we in dit prototype gekozen voor enkele deeloplossingen.
MOET VERANDERD WORDEN
- momenteel werken we met 2 bouten om de verbinding tussen de hendel en het platform te maken. Dit moet zeker veranderen naar bijvoorbeeld een as. Daardoor moeten een heel aantal toleranties niet meer in acht genomen worden: bij de bouten hebben we bijvoorbeeld evenwijdigheid, concentriciteit, slag, haaksheid, ... nodig. Terwijl als we werken met een as, we er een stuk minder zullen nodig hebben (bvb: evenwijdigheid en haaksheid)
- momenteel werken we nog met gaten in de verticale geleiders ipv een sleuf. Dit moet zeker veranderen, want anders verliezen we heel wat van onze instelbaarheid.
- momenteel werken we met een simpel systeem van gewichten langs elke kant. Dit moet zeker veranderen, want het gewicht zorgt voor een kracht die een moment opwekt in wieltje dat in de gordijnrail zit, waardoor het in de toekomst wel gemakkelijk zou kunnen blokkeren.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten